Home » Financiële administratie

Financiële administratie

U kunt uw financiële administratie bij ons uit handen geven. We zorgen dan onder andere voor het invoeren, verwerken en controleren van uw volledige financiële administraties (inkopen, verkopen, bank, kas, etc.). Maar ook kunt u bij ons terecht voor het opstellen van jaarrekeningen (van eenmanszaak tot VOF, Maatschap, B.V., Vereniging van Eigenaren en Stichting.) Ook verzorgen we u aangiftebelasting (BTW, Loonheffing, Vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting).

Particulieren

Ook voor particulieren doen we de Aangifte Inkomstenbelasting. De tarieven voor het doen van een aangifte voor een particulier zijn als volgt:
Alle benodigde stukken worden per post, mail of op kantoor aangeleverd:
alleenstaand 50,– Euro inclusief BTW, met partner 67,50 Euro inclusief BTW
De aangifte kan bij u thuis worden ingevoerd/opgehaald:
alleenstaand: 70,– Euro inclusief BTW, met partner 87,50 Euro inclusief BTW